האדמו"ר מפורת בראיון ל"אולפן שישי": "אורן זריף ניחן בכוחות מיוחדים!"

בראיון לכתבת ערוץ 2 העיד האדמו"ר מפורת: "ברוך השם שזכיתי להכיר יהודי כזה יקר!"

האדמו"ר מפורת, אחד ממטופליו הרבים של אורן זריף, התראיין לפני מספר שנים לכתבת "אולפן שישי" והעיד כי זריף סייע גם לו וגם לרעייתו בבעיות רפואיות.
"ברוך השם שזכיתי להגיע ולראות יהודי כזה יקר", פתח ואמר האדמו"ר, "שרוצה לעזור לעם ישראל בריפוי… גם על עצמי חוויתי את יכולתו", ממשיך האדמו"ר, "כשהייתי סובל מסינוסים, לא יכולתי לתפקד ולא לישון בלילות. פעם גם עברתי ניתוח שלא עזר. אבל ברוך השם, אורן זריף עם הכח שבורא עולם נתן לו, העלים לי את הסינוסים!

עבר התקף לב ואירוע מוחי – חזר לדבר וללכת
דניאל הגיע עם כל משפחתו להודות לאורן זריף על השיקום המהיר. חודשים ספורים לאחר שעבר התקף לב ואירוע מוחי – חזר לדבר וללכת.
דניאל הגיע בלוויית בני משפחתו לקליניקה של אורן זריף, ובפיהם מילות תודה. חודשים ספורים אחרי שהגיע לכאן לראשונה במצב קשה, התאושש דניאל במהירות מדהימה.

דניאל, חזן בבית כנסת, לקה בהתקף לב, וכעבור שבועיים באירוע מוחי. לאחר ששוחרר מבית החולים, נותר במצב לא קל כשהוא לא מסוגל לדבר או ללכת, ושרוי בדכאון.
דניאל: "הגעתי אל אורן זריף במצב קריטי, ואני מתאושש מהר. הוא מאוד עזר לי ומאז שהתחלתי בטיפולים יש שיפור גדול מאוד…
"היום אני הולך על הרגליים כמו שצריך, מדבר וגם שר. אפילו חזרתי לכתוב 'פרשת השבוע' אחרי חצי שנה שלא כתבתי… אני וכל משפחתי מודים לאורן, שאלוהים ייתן לו כוח".
"גם לאשתי הרבנית אורן עזר, בדבר מאוד חשוב שאנחנו ממש מודים לו על כך. לעזור ליהודי שצריך לעבור ניתוח וייסורים, זה דבר חשוב מאוד. הקב"ה נתן לו כוח גדול… "בזכות אורן זריף התגברתי על הפסוריאזיס!"
החלימה מקשקשת ופסוריאזיס
דליה: "סבלתי מקשקשת ופסוריאזיס, הרופאים לא הצליחו לעזור לי, ובזכות אורן הבעיה עבר לחלוטין"
דליה, ממרכז הארץ, סבלה מאוד מקשקשת ופסוריאזיס. היא פנתה לרופאים, אך לא הרגישה שהטיפול עוזר לה. עד שקראה על אורן זריף.
דליה: "הרופאים שהייתי אצלם לא יכלו לעזור לי, עם משחות וכדורים, כלום לא השפיע עלי. כשקראתי על אורן זריף, אמרתי לעצמי שאני חייבת ללכת אליו. הגעתי – והוא אכן עזר לי!

"אני מטופלת אצל אורן כבר 3 חודשים, ובכל פגישה אני מרגישה טוב יותר. כל הקשקשת והפסוריאזיס עברו לחלוטין!
"היום אני מרגישה הרבה יותר טוב, וגם ישנה יותר טוב, ואני מאוד רגועה בזכותו. אני ממליצה בכל לבי, למי שיש בעיה כלשהי, להגיע אל אורן זריף. כל מה שאורן יגיד, זה קודש הקודשים. אני מודה לו מאוד".
"יתברך שמו שנתן לנו אדם כזה בדור שלנו, שיכול לעזור לאנשים בריפוי, שזו המצווה הכי גדולה"
הג'ודאי מעיד: "הפציעה במפשעה נעלמה במפתיע בזכות אורן זריף"
דותן, מאמן ג'ודו, לא האמין שהפציעה תחלוף כל כך מהר אבל טיפולים בשיטת התת מודע החזירו אותו מהר מאוד לקרבות.
"לא האמנתי שאוכל לחזור מהר כל כך מהפציעה, אבל אורן זריף הפתיע אותי". כך אומר דותן ת., מאמן ג'ודו שנעדר מזירת הקרבות זמן רב עקב פציעתו.
דותן, מתאמן בג'ודו מגיל צעיר מאוד ועבר מאות תחרויות, עד שהפך למאמן. לא מכבר סבל מפציעה טורדנית במפשעה שהשביתה אותו.
לרפואה הקונבנציונלית אין פתרון להחלמה מהירה במקרה זה, אלא רק המנוחה והסבלנות. אבל כששמע על אורן זריף, חשב שאולי נמצא לו פתרון הקסם שיחזיר אותו לזירה.
דותן: "מהר מאוד הרגשתי את השיפור בעקבות הטיפולים של אורן, וחזרתי להתאמן ולערוך קרבות ג'ודו. אני מודה לו מאוד שבזכותו הפציעה כבר מאחוריי!"