סובלים מלחץ דם גבוה? ניסיתם הכל וכלום לא עזר?
הכתבה הזו מיועדת עבורכם

לחץ דם גבוה נקרא גם “הרוצח השקט” וזאת כיון שלמרות הסכנות הרבות שהוא מביא איתו לאדם הסובל ממנו, לרוב הוא אינו מורגש, ולכן רבים אינם מודעים לכך שלחץ הדם שלהם גבוה ומסוכן.
לחץ הדם הרצוי הוא 120/80.יתר לחץ דם כרוני עלול לגרום לפגיעה בכלי הדם והינו גורם סיכון להתקף לב,מפרצת, מחלת כליות כרונית ועוד.

אורן זריף, מטפל מזה 20 שנים בהצלחה רבה, באלפי אנשים מהארץ ומרחבי העולם בשיטת הפסיכוקינזיס. בזכות הטיפול בכוח התת מודע מצליח זריף לרפא בשלל בעיות ומחלות הקיימות כיום בקרב אנשים, ובתוכן גם יתר לחץ דם. רוב המטופלים שמגיעים לזריף אלו מטופלים שהגיעו לאחר שניסו את כל שיטות הטיפול האפשריות, ביקרו אצל מיטב הרופאים, והגיעו לזריף כתקווה אחרונה.

לפני ואחרי אצל אורן זריף- אין מקום להשוואה!
“אני מרגיש נהדר… מזל שהגעתי לאורן” מספר אברהם ק. מנתניה. “הגעתי עם לחץ דם גבוה, לחץ באוזניים ובעיה בתפקודי קרישה, ולאחר הטיפולים של אורן לחץ הדם ירד מ-165 ל-131. בנוסף אני מרגיש נהדר, הכל מצויין ואין מה להשוות למה שהייתי קודם! שאלוהים ישמור את אורן זריף על העזרה שהוא נותן לאנשים. בזכותו אני היום אדם רגוע ומאושר ואין לי מילים להודות לו”.

כשהטיפול התרופתי לא עזר, בזכות אורן זריף המצב הסתדר
יבגניה ר.המתגוררת באשדוד סבלה מלחץ דם גבוה והטיפול התרופתי לא עזר, לכן פנתה לקליניקה של אורן באשדוד, והופתעה לטובה.
“כדורים ללחץ הדם שלקחתי לא הצליחו לשפר את המצב, אבל בזכות האנרגיות של אורן זריף, המצב הסתדר. לחץ הדם שלי ירד והתאזן ואני מרגישה טוב. אני מאוד מודה לאורן. הטיפול שלו מצויין!”

“יכולותיו של המוח הן כה עצומות, הפוטנציאל שלו הוא כה כביר, עד כי אין דבר שייבצר ממנו”, מסביר זריף את האופן שבו הגוף מרפא את עצמו, ומוסיף כי “ההערכה שלי היא שיש ביכולתו של המוח לרפא כל בעיה, חולי, מדווה, פגיעה או פציעה בגוף. כמי ששולט בכל תא ותא בגוף, עד אחרון התאים, אין למוח כל מגבלות, ברצותו אין דבר שאינו יכול לעשות בגופו”.

ניתן להתגבר על כל מחלה? אלפי חולים מעידים על הצלחה מדהימה בטיפול

    למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם