אורן זריף מטפל למעלה מ-25 שנים בשיטת הפסיכוקינזיס. הטיפול אינו רפואי ואינו מהווה תחליף לרפואה הקונבנציונלית.
שיטת הטיפול איננה מדעית, תוצאות הטיפול אינדבידואליות מאדם לאדם.

אורן זריף מבהיר במפורש למטופל לפני הטיפול כי הטיפול אינו מהווה תחליף לרפואה הקונבנציונלית בשום מקרה. במידה והמטופל לוקח תרופות כלשהן או קיבל המלצה מסוימת ע״י רופא עליו להמשיך את הטיפול ולהשמע להוראות הרופא המטפל

פסיכוקינזיס – מרחק של טיפול אחד לרפואה שלמה
זריף מטפל בשיטת פסיכוקינזיס, על פי שיטתו של ג’וזף מרפי, מחבר הספר “כוחו של התת-מודע”. בספרו הוא מתאר כיצד כל אדם יכול להתגבר על מחלה נפשית או פיזית בעזרת התת מודע. במסגרת הטיפול מעביר זריף השפעה אנרגטית על המקומות הרלוונטיים במטופל, כדי לעורר את האברים המתאימים לתפקוד יעיל.

במהלך השנים טיפל אורן זריף בהצלחה באלפי מטופלים מהארץ ומהעולם. רבים מתוכם, הם אלו שהרפואה הקונבנציונאלית לא ידעה לתת פתרון ו/או מענה הולם למחלתם והופתעו למצוא את המזור בשיטת הטיפול המיוחדת של זריף, ביניהם גם פרופסורים ואנשי מדע שנשארו פעורי פה לנוכח הצלחותיו של זריף.

מטופלים רבים הפכו למעריציו של זריף, ויעידו על כך מכתבי התודה הרבים המצטברים במשרדי החברה, מאות המטופלים המעוניינים להצטלם בסיום הטיפול ולהעיד על המקרה שלהם, ומאות הכתבות על הצלחותיו של זריף שפורסמו בכל כלי התקשורת בארץ ובעולם.

90 אחוזי הצלחה בטיפול בכאבים ובמחלות
“רופאים, פרופסורים, אנשי מדע מהבכירים ביותר מגיעים לטיפול ומדווחים על הצלחה מטורפת לאחר טיפול אחד בלבד”, מספר זריף. “מדובר באנשים הנמצאים במעמד מאוד גבוה בחברה הישראלית המגיעים לטיפול, ועל אף שחלק מהם מגיע סקפטי, כולם יוצאים לבסוף פעורי פה”.

זריף התפרסם בכל ערוצי התקשורת בארץ ובעולם והצליח להוכיח באופן חד משמעי כי כוחותיו המיוחדים מסוגלים לסייע ב- 90% מהמקרים. ביחס לאלפי מטופלים שזריף מטפל בהם מדי חודש בארץ ובעולם, ניתן לספור על יד אחת את המקרים הבודדים בהם לא צלח הטיפול.

“יש משהו בידיים שלו שעוזר למחלות הכי קשות”, קבעה הנוירולוגית ד”ר ר. קרמר, לאחר שזריף טיפל ועזר מאד לבתה הסובלת מטרשת נפוצה. “גם בטרשת נפוצה, שכרופאה, אני יודעת שכלום לא עוזר – אורן הצליח לעזור”.

גם פרופ’ ק. דנוביץ’ הגיע לטיפול אצל זריף, לאחר ששום טיפול קונבנציונלי לא עזר לו. הוא סבל מבעיות בשינה ומקשיים בהליכה. בנו מספר ש”שמענו על שיטת הטיפול של אורן זריף והחלטנו לנסות. לאחר טיפול אחד בלבד, הורגש שיפור משמעותי בשינה של אבא והוא הצליח גם ללכת בלי מקל! אנחנו מודים לו מאד על מה שעשה למעננו”. הוא מוסיף.

“אורן ניקה אותי לגמרי”
פרופסור בצלאל נרקיס, חתן פרס ישראל ומומחה עולמי לאמנות, הגיע לזריף בעבר, במטרה לשים קץ לבעיה ממנה סבל במשך שנים. הוא סיפר כי “אני מאד מעריך את אורן על מה שהוא עשה למעני. הוא ניקה אותי לגמרי והחזיר לי את שמחת החיים, וזאת אחרי טיפול אחד בלבד”.

בכתבת התחקיר של דן אבן משנת 2008, הוא קבע כי “40 רופאים כיכבו בשנה האחרונה במודעות של אורן זריף בהם שיבחו את יכולתו לטפל במגוון מחלות”. ואכן, רבים מאנשי הרפואה הקונבנציונלית מגיעים לנסות את הטיפול שמציע זריף. במסגרת הטיפול יושב המטופל על כסא, זריף מרכז את מחשבתו ומפעיל זרם כוחות אל עבר התת מודע.

גם בני הזוג, ד”ר מרי וד”ר חיים כ’, יצאו מרוצים מהטיפול של זריף ואף הגדירו אותו כ”נס”. השניים מספרים כי בזכות הטיפול של זריף, נחסך ממרי ניתוח להסרת ציסטה בשחלה. “השיטה שלו מדהימה, אנחנו ממליצים לכולם”, הם מספרים. “הייתי אמור לקבל זריקה אפידורלית, או לעבור ניתוח”, מספר רופא הילדים ד”ר ארקין, ומוסיף “שאחרי שני טיפולים בלבד אצל אורן, אני מרגיש שיפור והולך ללא כאבים”

“טיפול אחד בלבד ואני במצב אחר לחלוטין”
סרטן, נכות, סתימה בכלי הדם, אירוע מוחי, טרשת נפוצה, שיתוק – הסובלים מבעיות אלו ועוד רבות, טופלו על ידי מיטב הרופאים ללא הצלחה והגיעו לטיפול אצל זריף כנגד כל הסיכויים. המטופלים מדווחים על כך שאורן מצליח במקומות שאחרים נכשלים.
ד”ר רייכשנטיין, רופא מרדים במקצועו, מעיד כי “היכולות של אורן מדהימות, תוך טיפול אחד הגעתי למצב אחר לחלוטין”. גם ד”ר וולך, רופאה כללית שסבלה מבעיה בעמוד השדרה שהקרינה לרגלה ומפריצת דיסק, מספרת על השינוי בבריאותה בעקבות המפגש עם זריף. “לקחתי המון תרופות ועשיתי פיזיותרפיה אבל כלום לא עזר. הגעתי אל אורן והכאבים חלפו כמעט לחלוטין!”.

גם אלוף משנה במילואים, הטייס איזי, הגיע לטיפול אצל אורן, זאת לאחר ש-5 רופאים שונים ניסו לטפל בו ללא הצלחה. “בזכות אורן אני הולך בלי קביים, ניסיתי ללכת לרופאים ולמכונים שונים, קיבלתי זריקות שסייעו לזמן קצר בלבד. אצל אורן זריף קיבלתי טיפול כמו שלא קיבלתי מאף אחד. האיש עשה לי נפלאות”.
בין מטופליו של אורן זריף, גם ספורטאים רבים ומוכרים, ביניהם הכדורסלן ליאור אליהו (מכבי ת”א, נבחרת ישראל). אליהו מספר שהוא “נדהם מיכולותיו של אורן זריף, הוא עזר לי המון ופתר לי בעיות רבות. אני מציע לכל אדם הסובל מבעיה כלשהי להגיע אל אורן לטיפול, כי הוא יכול לעזור לכם!”, הוא מסכם.

ספורטאי נוסף שהגיע לטיפול אצל זריף הוא מר עולם לשעבר, אלי האנה שסיפר ש”בעקבות ניתוח שעברתי במרפק, סבלתי מדלקות חוזרות ומכאבים שהצריכו זריקות קורטיזון. בזכות הטיפולים של אורן, הכאבים פשוט נעלמו ואין יותר דלקות!”.

גם הרופאים הבינו: פסיכוקינזיס בשילוב רפואה קונבנציונלית
הבשורה על ההצלחות שמביא זריף למטופליו, הגיעה במהרה גם לציבור הרופאים שהחלו ללמוד את שיטת הטיפול של אורן זריף בפסיכוקינזיס ולשלב אותה, לצד השיטות הקונבנציונליות. ד”ר אולגה אונישוק, סבלה מכאבים עזים וטופלה בהצלחה אצל זריף. בעקבות הטיפול החלה ללמוד בקורס התת מודע של זריף. “אורן טיפל בי בהצלחה, בזכותו אני מטפלת כיום באחרים בשיטתו, ואני מרגישה שיש לי את הכוחות לעזור להם”.

“השיתוק מאחורי, היד החלה לנוע”
אורן זריף מטפל בכוחות התת מודע מידי שבוע. רוב המטופלים שמגיעים לזריף אלו מטופלים שהגיעו לאחר שניסו את כל שיטות הטיפול האפשריות והיו אצל מיטב הרופאים, והגיעו לזריף כתקווה אחרונה – שם הם מצאו מזור וישועה לכאבם.
נס רפואי גדול התרחש בקליניקה של זריף באשדוד, כאשר סטלה מיכאלי, תושבת העיר שסבלה משיתוק ביד שמאל, שבה להשתמש בידה כרגיל. סטלה כבר השלימה עם נכותה, לאחר שעברה שני ניתוחים שבסופם הודיעו לה הרופאים שידה תהיה משותקת לכל החיים. “למזלי שמעתי על היכולות של אורן זריף ואכן כבר בטיפול השני, היד החלה לנוע! היום אני משתמש ביד שמאל כאילו כלום, כאילו לא הייתי מוגבלת מעולם. אין לי מילים להודות לאורן זריף על כוחותיו”.

סיפור הצלחה נוסף הקשור ליד משותקת שחזרה לתפקד בזכות טיפול של זריף, שייך למריה קארו בת ה-81 מפריס. ידה הימנית נפגעה קשות ונותרה כמעט משותקת בעקבות נפילה. לאחר שטופלה אצל טובי הרופאים בצרפת, בעלי שם עולמי ושילמה הון תועפות, בעלה שמע על אורן זריף והחליט לנסוע לארץ לטיפול. “אחרי שכל הרופאים אמרו שאין מה לעשות והיד תהיה משותקת, הגעתי לטיפול אחד אצל אורן, הרגשתי את האנרגיה שהוא מזרים לגופי, וראו זה פלא- הרמתי את ידי בפעם הראשונה מזה 6 חודשים!

למריה יש מסר להעביר לאנשים סקפטיים לגבי טיפולו של זריף: “חשוב לי להסביר לאנשים סובלים, שיש תקווה גם אחרי שהרפואה הקונבנציונלית מרימה ידיים. אני מברכת אותו שיעזור לאחרים כפי שעזר לי”.
“יכולותיו של המוח הן כה עצומות, הפוטנציאל שלו הוא כה כביר, עד כי אין דבר שייבצר ממנו”, מסביר זריף את האופן שבו הגוף מרפא את עצמו, ומוסיף כי “ההערכה שלי היא שיש ביכולתו של המוח לרפא כל בעיה, חולי, מדווה, פגיעה או פציעה בגוף. כמי ששולט בכל תא ותא בגוף, עד אחרון התאים, אין למוח כל מגבלות, ברצותו אין דבר שאינו יכול לעשות בגופו”.
“המוחות שלנו אינם חושפים בקלות את סודותיהם”, הוא מסכם. “מסיבות השמורות עימם, אין בהם נכונות רבה להיענות לבקשותינו, לכן אני פונה לתת מודע. אני עוקף את התודעה שאינה רוצה לשתף פעולה בריפוי שלה עצמה”.

ניתן להתגבר על כל מחלה? אלפי חולים מעידים על הצלחה מדהימה בטיפול

    למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם